HACK I SKIVAN

moaha, ja det var jag som lärde. Mannen blev inte så glad när han fick reda på att jag spridit ut hans lille hemlis :D. Men det gjorde ingenting :D. Har varit med cola mest hela dagen. Vi kollade på sinclairs julshow typ och ännu en gång kollade vi på rebecka :). Så duktig så :). Sedan gick jag hem, stensomnade och vaknade vid sju, GOTT! Gick hem till pappa och sedan träffade jag cola igen. Så satt vi hemma hos mig en stund och sedan har vi kört robin, heder och tomas halva stan. För mer detaljer, kolla colas blogg ^^, (www.cornycornelia.blogg.se)
Nu är vi iaf äntligen hemma och ska sova snart. Också gott!
Imorgon ska vi städa colas rum, har jag bestämt.
Imorgon ska jag även sova länge (H).

Naj, nu blire onlinespel, hoj!
Ja, det där kändes ju jävligt bra. Kul att man är bra iaf. (Y)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0