Fucking A!

Blir så trött! Efter en helt bra kväll med syskonen, sofia och rybbe så blir jag så wack att jag tappar bort min jacka. Haha, min jacka? Jag är en sån person som super bort värdefulla saker, inte en sleten jacka som förlorat sitt värde på 300:- Dock låg lite andra saker där som jag behöver, ja typ fett mycket. BAH!
tänker inte säga "aldrig mer" men jag tänker nog be syrran bjuda mig på mindre nästa gång. ojoj.
Men ja, om någon träffade mig efter GG och såg mig med eller utan jacka, säg gärna till..

Annars är jag pretty cranky idag och jag har bara varit vaken i, tja, en timma.. Så jag ska ta och sova en stund, ringa mittemotGG och niklas på GG. Sedan blire massor med städ, kusiner och moster kommer hit på julbak!

ja, det var fanimej allt, HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0