free your mind!

ligger mysigt värre i min underbara säng och rapar god mat. Kollar även på film och undrar var den underliga varelsen tog vägen som låg här brevid nyss. Ja, hon tog bilen hem serru. tråkigt.
Idag har faktiskt nytta gjorts. Har åkt till Coffe Stars med Köt och pluggat :). Mysigt som fan, faktiskt. Förutom att folk ringde hela tiden och avbröt pluggandet muah.

är faktiskt trött på mig själv. att det finns så mycket man alltid gör fel och aldrig tar tag i.
varför bara inte ändra på det, göra om och göra rätt? fuck that shit. det är enklare sagt än gjort och det retar mig.
Alltså sorry, jag tror ni vet.

Annars tror jag det blir full rulle hela veckan, jag hoppas starkt på Ullared också.


peace, det var allt, hoj!

Kommentarer
Postat av: cola

vad är det du har gjort fel? =/

2007-12-09 @ 23:17:12
URL: http://cornycornelia.blogg.se
Postat av: jag själv

nja men typ om jag är missnöjd med nåt orkar jag aldrig göra nåt åt det, eller så försummar jag typ alltid vänner fastän jag försöker hela tiden.. :(

2007-12-09 @ 23:25:39
Postat av: cola

det är inte bra.. =/ någon speciell du menar eller?

2007-12-10 @ 02:42:24
URL: http://cornycornelia.blogg.se
Postat av: lina

"äre mig du menar" (a) hiih skojjing..
Men gummsan, eftersom att du r så himla duktig och fattar vad ditt problem är så kan du ju se det som att det inte längre är ett problem eftersom att det faktiskt går att göra någonting åt det.
Så nu tycker jag att du tar tag i telefonen eller va de nu e du behöver göra och gör det! :D
Pussis på la mia principesa

2007-12-10 @ 15:10:28
Postat av: jag juu

vad gullig du är gumman. och nu är du inte så jobbig och paraniod och tror att det alltid är dig jag menar, för du är delvis den jag menar. Men tack iaf, min lilla äggskärare

2007-12-10 @ 19:39:31
URL: http://cornycornelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0