sunday bloody sunday.

Kärleken är själens tandvärk, fo sho!

Jävligt tråkigt när man sitter en söndagseftermiddag och märker vad det är man har nu framöver..
1: en presentation om ett fenomen i eng.
2: skriva om ett land och svara på ett par frågor i italienska
3: nationellt prov sv B på tisdag, ska läsa ett häfte tills dess
4: skriva ett första utkast i kreativt skrivande
5: vara klar med uddevallas näringslivuppgift
6:läsa lovisas arbete för att sedan redovisa det i historia
7: läsa igenom nationellaprov häfte för eng. B
8: få hemprov på ett arbete och svara på ett par frågor i geografi
9: läsa ett häfte på säkert 100 sidor, teori i gympan
10: komplettering av ett gammalt arbete
11: plugga till matte b nationella

Mamma ringde, och det slutade med att jag fick avreagera mig på henne. Hon gjorde inte saken bättre, så där satt jag och grät och funderade på vad jag skulle tillaga till mina kotletter som väntade i kylen. Nej, inte lätt är det när man springer runt i en femma och försöker hålla rent, diska, tvätta utan någon som helst hjälp och därefter måste plugga aset.
Ingen bra söndag inte.

Igår blev det iaf till att träffa cola och tjöta lite, det var trevligt som fan. vi hämtade nellie och drog till skeppsviken och fick ett samtal om att alla var hos bäck. vi drog dit och rätt som det var, kändes det som hela stan var där, höhö. inte så mycket att hurra för så jag drog hem vid elva och somnade fortfort. tills lina ringde och fick skydda mig i natten ^^,

Imorgon blir det till att åka till torp efter skolan för en intervju med Johan Torgare, marknadsansvarig för Torp Köpcentrum, den ni. Jag hoppas att min och Elise's hunk-teori om honom stämmer ;D. Hem och plugga efter det. Liksom förra veckan kommer jag inte ha något liv, jag kommer busta mitt ass för att försöka klara skolan. Många stävar för att få bra betyg i skolan, men jag strävar för att ens få ett betyg. Och fortfarande undrar jag om det är värt det. Jag menar, är det inte när man är i denna åldern 17-18, då man ska leva och ha kul?


Nogsnackat. Jag ska fortsätta med min italienska läxa och sedan lägga mig och snarka gott.


Babybaby, jag älskar dig på dagen. Babybaby, med fjärilar i magen.
Babybaby, jag älskar dig på natten. Babybaby, med såpbubblor i hatten.
:) <3

Fili Gia Panda
49250-21


Musik för stunden;
Neyo - Because of you
Mika - Grace kelly
Ciara - Like a boy
och självklart
CKY - Close yet far


Kommentarer
Postat av: Emma

Nu har du ju ändrat din fiin:) Men jag ska hjälpa dig mer så fort jag har tid:) Pussis

2007-04-24 @ 11:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0