"Har du mjölkpaket i din väska?"

Säger Emelie lungt medan vi ligger och glassar i solen, på framsidan av skolan. Imorse var hoppet om en mysig dag väldigt liten. Men det blir nog av, grillning och filmmys ikväll! Låter inte alltför dåligt tycker jag!
De brottas runt på gräsmattan och ser allmänt lyckliga ut! Härligt härligt!

Skönt att det är fredag, nu har vi ledigt tills på onsdag också, ska man  vara ute i solen heeela dagarna då? JA. GOTTI!

Sofia och Lina sov hos mig inatt, tycker jag var mysigt. Vi hade dock lite tråkigt igår, så vi gick till Italia och sedan gick vi ner och handla mat till mig. Kul hade vi iaf! Sedan kollade vi på film och käkade daimglass. Syndigtsyndigt, men som jag sa igår; Det är inte så att jag inte får äta sånt, jag bara väljer att avstå ibland. Sund tanke tycker jag! ;D. Nu när sommaren är som här, så kan man väl inte så emot alla frestelser? :)



Dags för idrottsteori, "kolhydrater är kroppens bränsle #1"

Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0