Drop me a line and tell me how the hell you are.

10 på hultan
26 på peace and love
- Jag tror att peace and love väger tyngst! ;D.

Igår var jag med prinsessan sofia ;D. Mysade och gick upp till bb. satt där en stund och jag trodde jag skulle somna, var huuur trött som helst. Gick hem efter ett tag, satt hemma med Sofia, Micke, Leandro och Antonio..
Idag var jag på Jonnas konfirmation. Kul, men lite långt. Träffade massa folk som var oväntat, träffade även Synnöve :D, det var skoj.
Sedan var det bara disk, tvätt och lite städ hemma.. Ska nog dra med folket ut till skeppsviken och grilla. Kan trots allt vara mysigt där ja. Hellre än att bara sitta hemma, som verkar vara det ända andra alternativet, hittills iaf ;P. Hoppas bara det inte blir kallare än vad det är nu (klar som fan det kommer).

Ge mig sommarlov, festivaler, fulla sommarkvällar och en massa mys, GE MIG SOMMAR!
Tror verkligen det inte finns NÅGON som inte har samma tankar som mig och längtar som bare den! Men det är inte så långt kvar nu, vi får hålla i det sista!


- Jag vet att du inte menar något illa, men det var inte det bästa du kunde sagt, och det gjorde faktiskt ont.

Close yet far <3



image79


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0