Det absolut värsta och bästa.

1; Att du (eventuellt ni) mår såhär. Av att sitta på andra sidan skärmen och veta att ingenting är bra. Och samtidigt veta att jag, lilla jag, inte kan göra någonting åt det. Det gör ont och man känner sig till en viss grad otillräcklig. Även fast det kanske är fel ord att använda, men det är så det känns emellanåt. Och att du betyder mest av allt i hela världen gör inte saken bättre. Finns inget mer jag vill, än att du ska må bra. Jag hoppas verkligen att du vet det.
<3<3<3

2; Att du får mig att må så fantastiskt bra. Jag tycker så mycket om att vara i din närhet. Jag tycker om att ligga intill dig och känna hur hjärtat slår fortare och fortare. Jag tycker om att du sa att det var bra, när jag sa att det var du som gjorde att det slog så fort, och att bara för det började ditt hjärta slå lika fort. Jag tycker om att du lurade mig och sa att vi var tvungna att prata om något viktigt, men i själva verket ville du bara säga att du tyckte om mig jättemycket. Jag tycker om att du skrev in i kalendern på mobilen, dagen vi blev tillsammans och att det var tidigare än vad jag trodde, fredag istället för måndag. Vad jag inte tycker om att du planerar att flytta men jag tycker om att du låter så säker när du säger att vi fixar det, för det kommer vi. Men jag tycker om dig mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0