Being caught in between.

Dagarna går fort och det börjar klia i fingrarna nu. Jag måste hitta mig ett jobb, jag måste bli klar med mina arbeten, jag måste skärpa mig med dieten. Det är många bollar i luften men jag gör allt för att försöka ta det med lugna steg. Men det känns rätt skönt ändå, just nu leker livet på.. Helt okej, helt okej. Sommar snart, vafan! ;D
Veckan kommer gå sjukt snabbt, igår var det bara teater och handledning och idag slutade jag 13.15. Imorgon är det vanlig dag, men fredag är vi lediga! Så på imorgon ska jag sova hos andreas för på fredag ska jag äta middag med pappa och resten av helgen blir i annestad :). Bra nu när han inte ska jobba något i helgen, så kan inte jag ses ;). Bra där.

Igår blev det plugga och städa evelinas lägenhet, blev myysigt där ja. Träffa andreas en sväng och plugga återigen. Idag blir det plugga och gitarrkurs och återigen plugga. Känns som om man har SÅDÄR med ork när man bara hostar och snorar hela tiden.

Mer än det blir inget gjort, lika bra att man börjar plugga. NAT. :)

Månadens roligaste händelse:
 Sofias 18årsfest :)
Böcker jag läst: Big Mouth & Ugly Girl av Joyce Carol Oates. och en saga bok om Nelson mandela. 
Filmer jag sett: Hade inte fått plats att räkna upp, uppe hos andreas ser man på maaaaaassor med film.
Platser jag besökt: Uddevalla ^^,
Sötaste killen: Min Andreas :)
Bästa låten: Gwen Stefani ft. Akon - Sweet Escape
Bästa tv-programmet: ah! finns ju så mycket bra, kan inte bestämma mig.
Jobbigt/Tråkigt: öphelvetesjävlarimejjaghatardig.
Pinsammast: vettifaen
Inne just nu: som malin sa, solen.. och förkylning.
Ute just nu: hmm..
Minnesvärt: sofias fest och att jag skaffade mig en karl

Listan för stunden;
Lifehouse - you and me
Liz Phair - Why Can't I
Fall out boy - Thnks Fr Th Mmrs
Rage against the machine - Freedom
José Gontzáles - Heartbeats

du&jagbaby.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0