MEN JAG ÄR JU DÖD.

Det var det första jag tänkte när jag vaknade imorse.
Hela natten har jag drömt äckliga drömmar. fyhelvetessjuspikar.
Natten var mycket fylld av tårar.
Men det som var mest läskigast var min senaste dröm. Jag drömde att jag skulle dö. Jag låg på golvet med min mamma lutandes över mig. jag kippade efter andan. Jag försökte säga till alla jag kände vad jag tyckte om dom, men det fanns inte nog med tid. Mamma försökte lämna in en ansökning om att få operera bort någonting så att jag kunde få leva, men det var för sent. Jag såg klockan framför mina ögon 5, 4, 3, 2, 1, död. Sedan fick jag sväva runt alla och dom visste inte att jag var där. Det kändes hemskt att inte kunna röra eller prata med dom. Sen fick jag veta att jag hade ramlat ifrån balkongen, av någon annan (nära vän) om också var död.
Jag var helt inställd på att jag verkligen inte levde längre.
Det var därför jag blev så förvånad när min alarmklocka ringa och jag tänkte vafan :S. vad är det som ringer, jag är ju död.



Menmen, roliga drömmar finns det mycket av för min del. Dom är så sjuka att jag börjar fundera på om jag själv är sjuk ;D.

i don't know what i've been told, mtv is where you go. When you need a certain song, i don't wanna wait to long. Work hard work hard, never sleep. Proper music, very cheep. blablablablablablabla, rub off's in you mp3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0