DESPERATE FOR ATTENCION

Fortfarande sjuk sitter jag hemma själv, medans alla andra har sketa skoj.
Dom frågar typ "vad ska du göra sen, hur sjuk är du" men ingenting mer. It makes me sad :(.
Kunde iaf fråga :/..
Menmen, jag ska laga god mat och kolla på film och ha det skitbäst! helt själv. Alex tyckte iaf att det lät som en bra ide ;).

where are you, love?
Jag vet inte om jag vågar ringa för jag vet inte om du vill prata med mig eller inte. Fan vad jobbigt detta är.
Att inte veta är det värsta som finns.. Om jag känner dig rätt så vet jag vad du gör.. Men det gör inte mig något gott.. Jag måste ringa, jag måste veta.
för jag vet inte.


Men nu ringer jag fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0