AJRÅ..

Kan du inte vara lite mer som han? =/


Just nu sitter jag i min älsko kökssoffa och kollar ut ur det nya köksfönstret. Fiint.
Menia hjälper mig med den förbannade "din väg till historien-gaaaah" medans jag sitter och pratar på mig (fastjagintefår) och snuvar som en annan jävla idiot. Det blir bara värre.
Jag vill inte, men jag har fruktansvärt mycket att göra.. usss.

Men det kommer allt, jag ska fixa detta. typ.

Ikväll hoppas jag kunna lägga in lite bilder jag tog i somras med mammas kamera..Men det är nog sannolikt att jag måste sitta och plugga tills jag inte orkar lyfta upp ögonlocken :/.
gash, det är jobbigt med skola, framför allt är det jobbigt med öppna..

puss hej pannkaka.

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0