the only.

jag kan inte säga i ord hur mycket jag saknar dig. Jag vill ha dina smala armar runt mig, jag vill ha din smala kropp runt mig, i mig, föralltid med mig. och om det nu är så som han har sagt, att du älskar mig. nu, fyra dagar sedan. herregud, jag kan inte tänka.  han sa att du älskar mig. Mitt hjärta stannade och jag sprang till sängen. förvirrad av lycka. nu har jag fått upp hoppet och jag har något att se fram emot.
jag behöver dig.



Ska kolla på masjävlar nu, Ida har inte sett den. så vi ska lägga oss i soffan och käka rulltårta. vi har nog inte gjort annat än latat och tjockat oss i helgen. Så imorgon blir det träna som fan eller något. ska nog dra ner till gymmet på gympan imorgon och cykla lite ;D. Det har varit sjukt kul med dig, Ida.



jag saknar mig sötnos sofia också, och menia :D. Sofia, du ska med imorgon och träna :):).











49250-32



I'll miss you, kiss you,
Give you my coat when you are cold.
Need you, feed you,
Even let you hold the remote control.
So let me do the dishes in our kitchen sink.
Put you to bed when you've had too much to drink.
Oh I could be the man,
Who grows old with you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0