She's so high.

nu har jag inte sovit på 37 timmar+, ska nog ta och vila sen, fast telefonen ringer ju som en idiot nu cokså. fan va illa.. ;p.

Igår/inatt/imorse var en riktig bra stund. Evelina hade ställt fram frukter och ljus och så tillmig, hur mysigt som helst. Pluggade med henne och ella, sedan satt vi i och hade allsång, huuur mysigt som helst. Ella gick och la sig.. Evelina och jag bestämde att vi fanimej inte skulle sova förren läxorna var klara. Klockan blev halv fem, så var vi klara. Då käkade vi makaroner och så diskade vi och hade skrattanfall(väldigt förvånad över att ella inte vaknade, eller resten av huset;)) Sedan gick vi på en promenad i regnet och så gjorde vi iordning oss för skolan strax efter sex ^^,

När klockan var halv sju bestämde jag mig för att göra gröt. ÅH, vilket misstag. ( det var sån seriöst fel på evelinas mjölk, den hade bara stått där i en vecka ;/) När jag tog sista tuggan kände jag mig svajn illamående. Ett par minuter senare säger evelina att hon mår illa. Jag nickar och håller med. Hon säger att hon måste spy, jag nickar och håller med. haha, så gick evelina fint in på toan och spydde, därefter jag med. Sen var dagen bara skit.

ikväll ska jag iaf bjuda Evelina på tacos, för hon varit så himla duktig med rökningen. :)
Kanske Ida hakar på :p



köss haaj.



Idag har jag haft en skiit dålig dag, tack alla töntar.
RELIGION OCH IG OCH SEMINARE KAN KNULLA MIG I RÖVEN!
i need some help to help myself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0