måndagdentjugotredjeoktober.

Never as tender and never as well dressed.

Jag vet inte vad jag hade gjort om du inte hade funnits kvar, herregud, jag hade gått i bitar.
Men jag är glad att jag är den du berättar för. Fast du vet hur ledsen jag blir. Jag kan inte hjälpa att gråta. För du vet hur mycket jag tycker om dig. Du säger att det inte hjälper mig.. Det skiter jag i. För jag bryr mig hellre om dig än om mig.
Jag vet att jag inte säger mycket och jag vet att jag måste ändra på det. Förlåt. Det ska blir bättre, jag lovar.
Det finns inget mer än att jag vill att du ska må bra, förstår du inte det? Jag blir så ledsen att du mår som du gör, jag önskar det fanns någonting jag kunde göra.. Du betyder fruktansvärt mycket för mig.
Allt du sa igår, jag vill ha det.
Igår var verkligen första gången vi pratade på riktigt.. Det kändes så himla bra.


Idag blir det antagligen träna och plugga. Vet inte om jag orkar träna, är inte på topp idag alls. Jag försöker att glömma, men det är svårt.



♥ Like a teddybear on heroin.


Sunkig och keff är numera ord i Svenska Akademins ordlista :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0