lördagdentjugoåttåndeoktober.

Åh, jag känner sådan frustration. Varför svarar du inte, varför hör du inte av dig? Är det dåligt mellan oss nu eller vill du bara vara ifred lite? Jag vet ingening, absolut ingenting.
Jag vet bara att dagarna går och jag orkar inte vänta mera.
Din tystnad gör jävligt ont, vet du det?

Idag orkar jag inte göra någonting pga att jag inte mår så bra idag + att jag fick min mensFAN också.. Har bara känt mig nere och har legat i sängen hela dagen. Bilddagboken är fortfarande nere och jag blir suuuur. Nu ska jag äta mina potatisar jag har kokat (första gången helt själv) och värma såsen och biffarna. gotti..


Kommentarer
Postat av: Lisa

ja visst är det frustrerande att bilddagboken inte är öppen?! man blir rastlös, vart ska man nu hålla till? ;O hur har Linnea annars det på lovet, ska du hitta på något kul? kram

2006-10-28 @ 21:44:33
URL: http://anothersunnyday-.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0