Get sick soon.

älsklingälskling, jag klarar inte mera, kom till mig nu! Jag saknar dig så himlahimlahimla mycket!
sex av sju nätter så drömmer jag om dig, men jag vill inte att det ska vara någon jävla dröm, jag vill ha dig hos mig.  Hur kommer det egentligen att bli mellan oss, kommer det någonsin bli vi igen?
Jag kan ju iallafall hoppas..

Idag har varit en rätt slapp dag. Vaknade vid tio, pluggade lite och gick med evelina till gunbritt och sedan gick jag och sofia och tränade. Vi provade RPM idag, det var rätt jobbigt faktiskt tyckte jag. Efteråt kändes det bättre :p. Tänkte gå på coren också, men det orkade jag inte.
Det är så himla skönt att träna, speciellt om man svettas mycket :).  Men jag får ta det lite lugnt så det inte blir för mycket träning.

imorgon ska jag iaf träna igen, kommer prova på Bodyjam, man dansar och lite så. kulkul :).
Nu ska jag prata lite till med idso, sen ska jag sova och drömma sött.

puss hej pannkaka


.
du&jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0