49250-34

Vet du hur underbar du är? <3


Jag tänkte att jag skulle skriva ner allt jag kände och allt jag har tänkt på idag. Men sanningen är att jag är helt tom. Jag glömde av vad jag skulle skriva och nu har jag ingen aning om något. Creepy va?
Jag är både glad och ledsen. Men jag vet inte hur jag ska få fram något.
yeye, ska iaf bege mig hem till Ella och hämta min piercing.


 And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything feels like the movies
And you bleed just to know you're alive

 



49250-34safety,



And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå din? :D haha, den är miin.

2006-10-06 @ 13:37:34
Postat av: neso

vet älskling, jag bara låtsas :)

2006-10-06 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0