what would you think of me now.

Det är så längt mellan oss och jag undrar varför.
Vår kärlek ikväll, den blev så stark.
Den gjorde oss starka och äkta rakt igenom.
Tiden ifrån varandra, kommer den att växa.
Men det gör så ont, jag klarar inte mera.

imorgon ska jag lämna in individuella uppgiften, vet inte riktigt om jag är kalr med den, men jag vet heller inte om jag orkar fiffla mer med den. Imorgon ska jag också ha tal (!). Nationella i svenska. jag har ingen som helst aning om vad jag ska prata om heller. vad ska man säga om den moderna människan, gah hjälp. nästan alla har tagit stress. hur kul är det på en skala från 1 till 2? gudars, jag kommer vara slut i veckans slut.
kan man inte bara få stoppa tiden lite och bara vara... guuuuuuuud.


måste också springa runt och prata med en massa lärare inför utveckligsamtalet som jag ska leda.

yeye..



fuck allting. förutom min nya hårfärg som är söt. sofia är bra som övertalade mig <3

49250-47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0