tidsfördriv.


10 favoriter;
färg; svart, vitt, lila och rött.
mat; mamma & åkes.
band; alltid nirvana
film; Musikalen Rent.
bok; hmf. många.
sport; gym
årstid; vår och sommar.
veckodag; fredag.
tid på dygnet; natten.

9 nuvarande;

humör; trött, irriterad på mensen.
smak; svag tandkräm.
kläder; flanellskjorta och trosor.
skrivbordsunderlägg; inget sådant, här inte.
nagelfärg; tänkte måla svart förut men somnade.
tid; 01;10
omgivning; mitt mörka rum.
irritationsmoment; IDA CAROLINE MARIE OLSSON (:
tankar; jag är hungrig och vill sova.

8 första;
bästa kompisen; Tiare
internet-nick; thelatinagirl
husdjuret; pippifåglar.
piercingen; öronen.
kärleken; han som gick på äsperöd högstatium när jag gick på dagis.
musiken; Lisa nilsson och mauro scocco ;p
bilen; Affe, en brun volvo. -saknaihjäl-
kyssen; donno.

7 senaste;

cigaretten; FÖR 333 DAGAR SEN :D
drycken; Vatten, alltid vatten.
bilturen; när Kari körde hem mig
kyssen; :(
cd-skivan; oj.. coldplay x & y
teve-programmet; seinfeld

6 har-du-någonsin;
varit kär i en kompis? ; ja, jag tror det.
brutit mot lagen?; ja herre, sofia och jag fleeera gånger.
blivit arresterad?; ja, på torp, maha.
nakenbadat?; jupp, ammenäs med sofs :)
varit med på teve?; tror inte det, nej :p.
kysst en främlig?; JA.

5 vem;
pratade du med senast; ida, just nu.
saknar du nu; min kisse, odde, rip
gick du på bio med senast; evelina och andrea.
ringde du senast; mamma.
ska du träffa imorgon; SOFIA.

4 saker (en på varje)

du gjorde igår kväll; tränade
du kan höra just nu; The five o'clock heroes - run to her
du inte kan leva utan; eh? allt? ;p. jag är rätt materiellbehövande.
du gör när du är uttråkad; lyssnar på musik eller sjunger.

3 människor (en på varje)
som du kan berätta allt för; sofia, ids och mami.
som du hatar; pff, jag lever helst ett tag till.
som du tycker är snygga; ehm. jag tycker ju alla är snygga. men just nu tänker ja på mikael b :p

2 antigen eller.
svart eller vitt; nä, båda ;/
varmt eller kallt; det beror ju helt på, förstår ni väl.

1 önskning;
äsh, alla vet väl ändå vad jag önskar.
fast juste, EN VIT JUL också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0