november6- and i dream about u all the time.

jahopp. ny vecka, nytt projekt. vatten. eh?
och nu är det slut med mina skor >.<
fan också, mina beloved skor.. sulan  ramlar ut ur skorna när jag går.. DET är illa..
Det tog åt att gå upp imorse, jag ville bara ligga kvar. uschamej.



Åh, allt jag kan tänka på är dig, varför händer detta? jag hoppades på denna gången, fyfan vad jag hoppades. Är jag dum då? korkad för att jag trodde att du ville ha mig igen. fanockså, vad dum jag är. varför gjorde du såhär? du sa tillochmed tre jävla ord, du vet... jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

so much love.



jag skakar, varför kan jag inte sluta skaka?  vet du hur ont det gör, vet du att jag tänker på dig, hela tiden?
varje minut kom jag på mig själv att tänka på dig, flera gånger. Jag kan inte fokusera när det bara är du hela tiden. jag tillochmed pratar om dig, ser dig överallt.. shit, detta kommer bli svårt..
men kan det inte ordna sig istället?

har legat och kollat på L word sen jag kom hem. det är kul..
Hoppas att jag kommer träna ikväll, hoppas sofia kan (AA).
annars blir det hoppa i säng tidigt och soooova för jag höll på somna ståendes idag.. iiillaaaa.

Min söta små, loove yooou.
Ids, tack för att du tog hand om mig och för att jag slapp gå hem i mörkret igår :).


thank you.
I'll never let go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0