november10- åt helvete.

Detta projektet kan ta mig i röven. Ingenting duger och man känner sig värdelös. Visst, kritik kan jag ta. TILL EN VISS DEL. Inte när man går  på mitt ämne och får det att låta som om allt är skit. Vi måste ju nästan börja om från börja nu, känns det som.
Fan också!

Provet idag gick sådär idag.  fick ett g+ men jag tycker att jag förtjänar vg ^^,
Nu sitter jag här med huvudvärk och är bara allmänt bajs.

DU, du är jävla cp! Jag vet vad du har gjort, men du behöver inte säga det till mig. Jag vet inte om du sa det till mig bara för att jävlas. men fan vad du lyckades, jag blev något så ursinnig så jag visste inte vem jag skulle slå. Jag SKITER i vem du umgås med. Bara du inte nämner mitt namn och inte nämner personen i frågas namn till mig, så är jag nöjd. Jag kan leva med att du inte respekterar min vilja, men inte att du försöker prata med mig om det. Vårat tåg har gått, lilla du. Jag vet inte om det kommer bli desamma igen.
Och dessutom, NEJ, dom är dina bra vänner, tro inte att det var något speciellt med den kvällen.
 
Sleep on my shoulder, i wont wake you even if my back turns croocked.



Du får fortfarande min mage att knyta sig och mitt hjärta att slå fortare än vanligt.
Det kommer aldrig sluta.

Ikväll blire antagligen följa med Lina upp till roshi. Vet ej om jag kommer dricka, jag blir bara arg då.
Men det blir iallafall skönt att inte spendera kvällen själv. för sånt är jobbigt..
Imorgon ska jag äta middag med Ida, vääärsta lyx blire. Bakad potatis och fläskfilé med bearneise sås tror jag att det skulle bli. gooooooot. Söndag blir jag hockeyproffs med Linn och Daniel ;D.

Jag darrar som ett löv av dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0