JAG VET INTE.

524, 600 minutes.


Jag har starka aningar. jag vet nu. jag har fattat slutet på detta nu, på denna dröm. finns absolut ingenting jag längre kan göra, det finns inte längre. sorgligt som det är..
Det kommer inte finnas ett vi. aldrig någonsin. men en sak ska du veta.. det finns ingen jag älskat så mycket, min älskade. jag kommer aldrig att glömma dig och most definitly aldrig sluta älska dig. det går inte, inte efter fem år av dig i mitt liv.  - jag har aldrig varit så lycklig som med dig. jag kommer inte förstå att jag skriver detta. men hejdå.

allt suger, suger stoooooooooooooor getballe.

Would you light my candle?




JAG VET INTE! FAN OCKSÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0