fredagdentredjenovember-Lips of an angel.

honey, why are you calling me so late?
it's kind of hard to talk right now.
honey, why are you crying, is everything okey?
i gotta whisper cuz i can't be to loud.

jagsaknardigjagsaknardig.
Vet inte om jag skulle kunna vara lika stark som evelina.. det är ett för stort steg, jag är för svag för det. jag vill inte heller, jag vill aldrig släppa taget om dig. just nu känns det inte som om det skulle kunna bli vi igen, men vet du hur mycket jag önskar det? när klockan slår 11.11, 00.00, 22.22. ja, du kan väl räkna ut min önskan? du är det vackraste jag vet och jag tycker om dig. jag tycker om dig. jag tycker om dig.
snälla, kan du inte bara komma tillbaka till mig?
jag vet inte vad du gjort på lovet, jag vet inte om du gjort allt du sa. du sitter ju jämt vid datorn.. då är du ju inte på landet, eller på lan eller i skogås. eller hur? vartärdudå? antar att du sitter hemma.. varför kunde du inte vara med mig, jag vill vara med dig! jag vill krama dig, jag vill pussa dig, jag vill skratta och le mot dig. vet du vilken jävla total lycka jag kände när jag var med dig? det är en klassisk klycha, men jag levde med dig.
jag vill bara kunna andas samma luft som du.

Jag vet inte hur jag ska förklara hur mycket jag tycker om dig..

Could you let me go?



jag ska snart på middag hos agneta med släkten och det kommer bli kul.
and i'm not gonna cry.



Mina söta små, jag älskar er <3
- Sofia, Ida, Evelina, Andrea, Lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0