Helt fucking lovely.

Denna helgen har varit heelt underbar! Jag har verkligen njutit av varje sekund och om jag fick så skulle jag aldrig vilja lämna det.
Jag, Sofia, Andrea och Leandro har varit i Andreas stuga hela helgen och vi har haft det så himla bra. Vi har grillat, festat, solat, spelat svarte petter, haft vattenkrig, festat igen, kollat på dålig film, gått ner till udden(<3). fyfan, vad kul det har varit. Bästa helgen på läänge. Vi har ju städat också, det var ju anledningen att vi åkte dit. Så imorgon får jag 750:- :). Ska ge sofia lite pengar också, för att hon vart så himla duktig och stundvis lat :). söt är hon iaf.
Senare ska vi åka tillbaka, jag sofia och andrea. Vi ska måla huset och vi får 1500:- för det. Så gott va?
Dessutom ska jag städa Robins lägenhet och så få pengar för det, och jag ska sälja min biljett om det går. Jag behöver ju inte jobba i sommar :).
gottigott :)

I sommar ska det bli den bästa!
Förra året var den bästa, men det gör faktiskt lite ont av att tänka på den.. :/


Saker blir bätte med mackan :) (han hatar när jag kallar han det =D )
Vi ska snart träffas igen och jag längtarlängtar! Ska bli sjukt skönt att träffa han, var fanimej snart ett halvår sen, fan om inte mer.
Men yeye, jag tycker iaf om han :)

Nu ska jag fortsätta kolla på BB, har inte gjort det på hela veckan :)
i love it :)

Sen lägger ja in bild från helgen också :) wiiee

// Neiso.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0