Whenever you're here.

You always make me feel good.
Jag kan nog heller inte beskriva hur mycket jag tycker om er. 
Men ni är guld värda ni två.

                                                                          


Idag har jag haft en sisådär dag.. Ingen i min parti grupp vart i skolan idag, så jag fick jobba lite själv.. Sen hade jag spanska prov :/.

oooch sen så hade vi matte och jag hade skoj med Evelina :) Och nej, jag har fortfarande inte tagit din spade, den är fortfarande min :).

Seeen gick ja heem och så gick jag ut på stan med leandro (lyckades få med han om han fick mat på mcd. Nu sitter jag hemma och ska bränna en skiva så att ja kan plugga -.-

Massor med saker ska ja göra tills imorgon.

uss. Har nationella prov i matte :0


Imorgon är det sofs födelsedag faktiskt. Då är hon 17 faktiskt.

och jag har present till henne faktiskt.

och jag längtar tills imorgon faktiskt.

för då är det hennes födelsedags faktiskt.

faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0