Hemma är ALLTID bäst.

Hem från läger, trött som fan, inte för att tala om dum i huvudet.  Haha, igår fattade jag absolut ingenting, somnade nästan ståendes, gåendes, pratades.
ojoj, skönt som fan när man kom till stan igår. Samtala med Sofia, trycka på timer på tv:n och sömn (14 timmar :o ) var allt som behövdes igår.
Gött som faaan sov jag, har nog aldrig sovit så himla gött. Imorse när mamma väckte mig gick jag in i dörrar och väggar, visste inte vart jag skulle eller vad jag höll på med. OCH HUVUDVÄRKEN! satan i gatan.

Nu sitter jag i skolan, fortfarande cp i huvudet, har nyss vart på en föreläsning om Kalla kriget. Sötkillar som hade den, och dom var bra. Nu väntar jag på att religionlektionen ska börja. Och jag är så himla godissugen :o. Vilket jag näst intill aldrig är.. :/

Vill sola idag också, men jag måste spara pengarna, min bebybeby fyller år på fredag! :) Och jag har planer :).  Party som fan också.
Känns könstigt att hon fyller 17, i mina ögon kommer hon alltid vara en tioårig busfrö. :)

Det är sjukt så mycket man kan sakna någon på bara två-tre dagar, haha.
Ska fanimej aldrig mera åka ifrån dig beby. ;p.
I just love you so much, Anna Sofia Edstam.


Du Så Söt.

-.-


Nu är det satanimej 87 dagar kvar till HULTSFRED O6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Längtar som ett jäääävla aaas!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0