fuckingfucking hell.

:/.

Varför lyssnar jag inte på dig? Du sa åt mig två enkla jäkla saker, och jag skiter i det du säger.
Jag kan inte fatta beslut åt mig själv, jag har tur som har dig att göra det åt mig. Men jag lyssnar inte, jag gör tvärtemot det du säger. Varför är det så?

Utan dig, har jag fanimej svårt att andas, du är min sol, min själ och mitt hjärta, det finns och kommer aldrig finnas någon som du.
Baby, du är bäst, över alltannat.

Jag är osäker på vad jag känner, kärlek hit och kärlek dit.
Fuck.

Och Emelie hade rätt.
Jag är kär i marcus, varför gör jag som jag gör?

jag får ont i magen så fort jag tänker, jag får ångest.
Varför går det inte att förändras, bli någonting bättre?

Jag hatar att det är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0