Detta Årets Värsta Kukdag.

Today is the day. The day i really found you.
Jag vill bara inte mera.

Dagen har kommit, den jag fruktade mest. And I didn't ever know it.
Trots att jag har räknat och väntat på att denna dag ska komma.
Jag har nu kommit på varför vissa detaljer har inträffat;

1. Jag har inatt drömt att han kommit tillbaka till mig
2. Jag har bettet mig annorlunda, jag har själv märkt det.
3. Jag är extra känslig vid ett visst namn.
4. Jag tog med mig stenhjärtat, vilket förvånar mig för det brukar jag inte längre.

Och jag glömde av denna dag, just idag.
Och idag vill jag göra absolut ingenting.
Men jag ska träna  med sofia idag. Kickboxinbg eller Bodypump. (jobbigt dock för klena mig.)
Hoppas också att hon får mig att tänka på annat, vad som helst.

Ett fucking år har gått och jag älskar dig än.
- Take away the hurt, baby we can make it work.




Felicidad :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0