Sverige Vs Chile.

"Ja, men man kan väl få ändra sig?"

Jag tänkte på det idag, vi lever i ett sådant tufft samhälle, rent ut sagt sjukt.
Jag menar, man måste ha snygga kläder, man måste lyssna på en viss musik, man ska umgås med en viss grupp av människor. Tioåringar måste gå efter trent nu förtiden.. Vem är det som skapar alla dessa ideal? Måste man vara som alla andra, för att vara normal?
Detta är någonting som man skulle kunna diskutera huur länge somhelst.

Just nu sitter jag hemma med Andréa, dricker en öl och kollar på matchen. Just nu står det 1-0 till Sverige. Lika bra tycker jag. Men självklart har Chile en liten mer röst ifrån mig. Men jag blir nog lika glad vilket som. Nu ska jag snart ringa sofiilofii. Fråga om hon ska med oss sen, lina frågade förut om vi inte skulle ses sen. festa ellernåt.

Viva Chile!

Måste också fixa Zlatan-låten för den är så braaaa :).


pusssss bye.

marcus   <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0