Ett tomt skal

Om man önskar att du aldrig fick liv, bara låg kvar i magen och sedan försvann. Om man gråter för att du är nära mig, för att jag vill att du ska bort från mig, är det illa då?

Dagens ord ääär; OKEJ, NEJ, JA, VARÅRÅ och GÅ HEM.
Evelina, du gör det värt att fortsätta på öppna.

Idag skulle vi egentligen sjunga och spela för en massa folk från skolan, men jag vågade inte, så jag sket i det. Gick till skolan istället och fick skäll av mina klasskamrater för att ja inte var där.. :)
Sedan ska jag göra prov i matte A,så att jag kan få ett betyg.Känns ändå inte bra, för jag tog fel på matte A och B. bajs.
Sedan hoppas jag kunna få sålt min biljett, måste få tag i Matilda. Seeen ska jag beställa min lovely kamera! :) Eller, det ska jag göra nuu förresten. Synd att ja inte gjort det tidigare, Moni tar ju studenten imorgon, och Emma på fredag.. Hade vart bra om jag hade den då.. Menmen. Kanske kan låna  Andréa's om jag är snäll :).
Yees, igår vart det nationaldag, firade med min bästa baby. Satt och drack Norrlands Guld 3,5. Det är guld, det. Sen vart det fest hos niklas, men jag orkade inte vara där, så jag drog. Fick mig ett litet snack med André också :). Han är snäll :).
Yeah,time for beställning af kammmeraaa.
¨
bajs,jahatardig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0