Det finns känslor som aldrig tar slut.

Cornelia, cornelia..Jag vet inte..
Du visar verkligen att du har höga krav på människor, eller ja vissa men tyvärr lever du inte upp till det själv. Bara för att vi är ovänner skulle jag aldrig berätta någonting du sagt till mig i  förtroende. Jaja, jag kan inte knäcka dig och shit. Och varför skulle jag? Tydligen är det bara du som är ute efter svarta hämningar. Men du borde aldrig ta ut dina beteelser på någon annan.
Yeye, du är en rar människa, när du verkligen går in för det.


Just nu är jag en jordgumma, tillsammans med min andra gumma Sofia. Det vill säga, vi är jordgubbsförsäljare. Just nu går det skit, för att det är dåliga dagar och jrdgubbarna börjar bli lite för mogna. Menmen, idag hade vi gaaanska många backar kvar och Hans-Erik sa "herrejääävlar". Ja, Hansan, det var rätt ord.
Iallafall. Försövrigt är alltingen rätt okej. Trivs med att umgås så mycket med sofia nu.
Andrea är i spanien och kommer om två veckor. Umgås mycket med pappa och zayda nu och det känns bra. Trivs så mycket i deras sällskap. På lördag fyller hon år :). Och vi kanske ska åka och spela tennis och sofia ska antagligen med :D :D.
Hehe..


Jag saknar honom så himla mycket. När jag läste mejlet han hade skickat. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.. Så jag skratta lite lätt och satte händerna framför ansiktet. Som alltid, han gör mig så himla glad. Jag hoppas att det blir bra mellan oss. ja, ni vet.. Dock kommer det bli svårt.. Men jag tänker så himla mycket på honom, vill verkligen vara med honom. Det känns så bra att bli omtyckt för den man är. (nej, cornelia, ta inte åt dig :S " " liksom. ) Drömmer om honom konstant.. Jag vill heller inte säga att jag är KÄR i honom.. För jag vet inte riktigt. Det var ett tag sen vi sågs. Men.. Vad är det när hjärtat börjar slå sominihelvete, så man riktigt känner hjärtat slå som om det skulle ut ur kroppen, när man bara ska ringa honom? Jag tycker om honom som fan, och jag älskar honom, det är klart.. Det kommer jag alltid att göra.


Nu skriver cornelia till mig på msn, men jag orkar inte svara på det, för nu ska jag käka.

köss haaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0