Times like these.

Har vart sjuk, ända sen i onsdags natt..
Och det har vart hemskt, jag har haft feber, ont i hela kroppen, ont i örona och sjukt ont i halsen.
Det jag har left på är Curadon och mamma. Det är tur att ha en mamma som tar hans om en och tycker så synd om en. (:
Jag hoppas kunna bli frisk till imorgon, det är ju trots allt allahjärtansdag. Hade vart mysigt att ha någon att fira den med, men inte så ledsen är jag för det (det kommer väl imorgon) för jag har min Sofia att fira med. Hon skulle fixa någonting eller något sådant, hon är lurig.
Hade tänkt att göra en jättefin sak till henne, men jag har ju bara legat sjuk så det har inte blivit så mycket med det.

Egentligen har jag så mycket att skriva, men jag ska försöka att inte skriva så mycket,  utan försöka att ta det smått.

Mini-mini har blivit stor som satan nu, han är längre inte min mini. (en hund i stugan)

Vi kaaanske ska flytta ut till stugan. Eller ja, det kommer vi så småningom.. Det är upp till mig och leandro om när.

Skulle fått tillbaka datorn idag, men jag får vänta ännu längre nu.

Mera bra band ska till hultsfred! yaaay!

Träffade Sofia min idag :). Blev så hiiimla glad, har ju inte träffat skitungen på snart en vecka, ussuss.
Vi satt och snackade om ditt och datt. Eller egentligen var det väl mest jag som tjöta :).

Min kusin och min andra kusins pojkvän fyller idag.

Nu ska jag återvända till min grotta, som jag verkligen borde städa.. Jag fick ett spel i fredags när jag inte hittade min mp3. Och rev sönder nästa hela mitt rum.. :/. Och mp3 låg på sängen ^^.
Och jumer jag ligger där inne, desto mer luktar det sunk, snart kommer jag väl att ruttna också :).

Dessutom har jag tänkt att skaffa en ny blogg, jag förstår inte mycket på dethära.
Alla verkar ju ha sådana söta och fina bloggar, och jag vet ej hur man gör ^^.

Kyss haj, sofis är en baj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0