Rusty & Baby

Igår.. vafan kan man kalla igår?
Vi skulle egentligen sitta hos mig och kolla film, meeen. Vi drog till Bäver och parta istället. Det var jävligt kul och sånt. Strulade dock med Bäver och Jacob.  Haha, känns änna lite slampigt så ^^
menmen.. det finns inte mkt att göra, det var skoj.
Fick reda på att Jacob vart kär i mig, men det vet ja inte om det är sant..

Och nej, sofia, jag är inte kär i någon annan än han. Du är den jag skulle sagt till först om det var nån annan, det begriper du väl baby.

Ska ta och göra mig iordning nu, och kolla vafan det är för fel på min fot. :/
Puss haj.



This is;
Slick Velour, Rusty Maverick Valentine & Baby.
and we rock the world.
Rusty & Baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0