Our time is short.

Sitter i skolan, denna onsdags eftermiddag. Med Evelina och Malin.
Tur att man inte är ensam, va :).

Vill helst gå hem och lägga mig och proppa i mig medicin, om man ändå hade nån bra. Jag har iofs bafucin. gott är det också.

Igår hade jag en helmysig dag med Sofia. Hon hade med sig chockladhjärtan och en rosa ballong till mig, helt gulligt. Jag kunde dock inte bringa henne någonting, imed att jag inte lämnat lägenheten sen i onsdags, förutom när vi åkte till annestad och hem.
Men ja, nästa år ska jag stå för allt, det kommer bli en dag som hon aldrig glömmer.
Vi satt i min säng, hade massor med ljus tända, åt marängsvish och godis, drack coca-cola och lyssnade på lovemusic.
Väldigt fin dag att fira våran 5-årsdag.
Tack för allt min guldros.

Borde ta och plugga, men jag orkar orkar orkar inte..
Jag är sjuk och trött, då borde man inte få uppgifter i skolan ^^.
Men jag kommer ha massa saker att göra på restveckorna.
Gaaah, jag kommer orka.
Sen är det LOV och jag kommer absolut inte jobba då :(.

Hade ju tänkt att jag skulle jobba med ismerna medans jag vart sjuk, men neeeheeeej...


well it's not easy to be me.


DESSUTOM måste jag påpeka att jag haaatar att jag ska göra allt. Varför är det bara jag som har ansvaret över att ringa? Du har lika mycket ben och fingrar för att gå till telefonen och slå mitt nummer.
Det är väl ändå lite fel av dig att ge mig det ansvaret?
Jag ringde dig förra veckan och frågade om vi inte kunde gå till uppvisningen tillsammans och du sa ja. Men du tog med dig två andra. Tänkte att vi kunde prata om oss, se vart alltingen är på väg nu.
Det kanske är dumt att jaga upp sig för det, så därför gör jag inte det, men när du säger att du är trött på att vänta på att jag ska ringa.. jeje, jag vill helst lämna det där.

Jag vill veta hur man fixar en bättre blogg, någon som känner att "jaa, det skulle jag vilja hjälpa till med" ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0