Nothing last forever.

Jag förstår inte, jag kan inte placera känslorna.  Jag är fyllt av någonting som håller på att äta upp mig ifrån insidan. Och det känns förjävligt, jag vet inte vad jag ska göra.

Jag vet heller inte vart allting kommer ifrån, det var när jag vaknade imorse. Jag kände mig nervös, rastlös, förvirrad och helt galen. Den där känslan när man sträcker på sig och kollar runt och man känner sig så himla besvärad. Eller när man gnuggar sig i ansiktet och kliar sig hårt i bakhuvudet.
Vad är det?

Idag vet jag inte om jag vill göra någonting alls, vill bara sova. Vill inte ens känna.
Vill absolut ingenting.

Jag tänker kanske gjorde jag något igår, som jag ångrar idag. Men det kan det inte vara, om jag inte gjode något när jag låg och sov :/. för jag kommer ju ihåg nästan allt.

fuck, vad jag hatar allt idag.
Och det är lugnt, gör narr av mig, det är okej vaffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0