Nejnejnejnej!

Åh, jag blev av med datorn igår :'(. Marion tog den och jag höll på att koka över.. Men nu har jag fått tillbaka den, för att jag har datakunskap nu. Och det är segt som fan, man lär sig hur man markerat, gudars, vad bra att jag fick lära mig den nu ^^.
Helt dum är våran datakunskap ;p

Jag vet inte huur jag ska klara mig utan datorn :p.
Är helt beroende av den, my precious.
Evelina är inte här i skolan, men jag har Elise och Andrea :).

I veckan händer väl inget annat än att jag ska plugga.. Uss.
Är nervös inför redovisningen/skrivningen.. Men det gäller att plugga hårt..


jeje, ska fortsätta lyssna på vad han säger nu..

ciao.



Jag hör på ensamhetens ballad
Klipper ut ljuden och klistrar upp dem
på väggen
Låter tystnaden skrika sig hes samtidigt
som saknaden stryker mina våta kinder
och smärtan hugger i mitt trasiga hjärta
Av det som en gång var jag finns idag bara
ett tomt skal
Utan känslor, utan hopp
Djävulen har redan lagt bud på min kropp
I fruset ljus gör natten sitt intåg
och skrämmer bort glädjen ur skräcken
Månen ler åt folket med de vilsna själarna
som inte vet vart de i nattens mörker ska ta vägen

/Faygo.
-Jag älskar din förmåga att tala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0