Focking hell.

Hur länge ska jag ta det? Hur länge kommer jag att klara av att stanna här, dag efter dag och bara bli påplockad med saker. Jag orkar inte, inte längre.

Jag fattar inte varför man inte kan få använda sina ord hur man vill, så länge det inte skadar någon annan? Är det inte så, att man ska få göra vad man vill, utan  att någon annan kommer till skada?

Jag vet att jag inte är perfekt, och ni som verkar vara det? Varför låter ni inte mig ha mina brister?
Jag är bara människa, en människa med många många känslor.
Jag vill inte att det ska vara så att så fort jag öppnar min käft så slår det emot alla. Jag har tydligen inte lärt mig att använda mina ord och tankar rätt.

Är det så konstigt att jag inte kan berätta någonting för er?
Det jag säger, blir bara till skada.
Det jag gör, bara sårar mina bästa vänner.


Jag går till Eva, för att jag inte mår bra, jag vill prata om en del saker.
Varför låter ni mig inte?
Även om jag sitter och pratar OM ER, så betyder det inte att jag sitter och idiotförklarar er.
Jag älskar er, av hela mitt hjärta, men jag måste få prata igenom allt, er, bra och dåligt.
Och så är det.

VAD GÖR JAG FÖR FEL?
Jag vill härifrån, fort och långt bort. Jag vill inte längre vara jag.
Jag vill f l y.
För det verkar vara det ända jag är bra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0