Du hade glömt hela grejen.

Jag är trött som fasen, har bara legat i sängen sen jag kom hem, Evelina följde med en stund och vi drack te. Gick och duschade och sedan bums i säng, somnade och hade det bra.
Jag vet inte vad jag ska göra nu, kanske skulle hem till Ida, men jag är lat, det har jag aldrig nekat till.
Sen kan jag inte sova hos henne, hennes mamma ville inte ha folk hemma. Och jag orkar inte gå igenom stan kl 02.00 på natten.
Så, jag stannar hemma med min sjuka bror. Äta chips ocg god mat, ska ta och laga något nu, är hungrig.

Hade velat vara med Andrea och Evelina idag, men som sagt  jag är lat.

OCH SOFIA, VART ÄR DU MIN SOL? JAG SAKNAR DIG JÄTTEMYCKET, TYCKER DU SKA PALLRA DIG HIT.


Uppdaterar när jag orkar skriva mera..

Puss haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0