Colsi & Jag.

Colsi & Jag.

Om det fanns någonting jag kunde göra, så skulle jag gjort det, för längesedan.

Jag vet heller inte hur länge det ska hålla på, det gör ont så fårt jag tänker på det.
Och jag saknar det, fyfan vad jag saknar det.
Jag hoppas att du förstår, att ni förstår..
Jag har gjort misstag i mitt liv, vem har inte det? Och det är ofta man ångrar det, önskar att man gjorde alltingen lite lite annorlunda, men vi kan inte göra någonting ogjort, det är det som är mänskligt.

Någon sade en gång "Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt."

Och sedan jag hörde det, har jag tänkt på dess innebörd. Och det är som det det är skrivet. Det är gudomligt att förlåta någon för dess brister. Och man har många brister, man är bara människa. Vi är heller inte till för att vara perfekta.




Har iallafall haft en skön helg med min älskade Sofia. Huur skötn som helst, min darling, du är en jäkel på att rädda.
I fredags så vart vi på fest. Vi skulle egentligen till den där ida, jag säger inget mer, fick inte komma in.. Så vi drog allihopa till Bäver. Festade där, fick gratisfylla. (och det var inte mycket jag fick, men ändå :o )
Hade det ganska mysigt ändå haha :p. Eskil sprang runt och ville ha lite pussar så :p. Sen så vart det ju Robin O också :p. haha, sött.. Sen vart det efterfest hos amanda, där jag antagligen lämnade kvar min sjal (gråta kraftigt). kul som fan :)

jeje, sen vart det löördag och jag och sofs bestämde oss för att baara stanna i hennes rum. Och det gjorde vi, vi kollade film efter film, sen så ladda vi ner Chicken Little :). Den var as kul :). den kollade vi framför datorn, där sofs bestämde sig för att sova sen, så jag fick hela hennes säng :) (YES) gött som en gris söv ja.
Sofs spenderade natten med att prata med garnekukar i telefon, medans jag låg och snarka :).

Nu måste jag skynda mig att avsluta, sofs är som en glupsk räv, ivrig som fan till att läsa. :).
Haha, jag älskar dig ändå, fastän du är en konkelbajs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0