x-mas day is over, but i'm still happy.

jul, jul strålande jul.
Ja, strålande kan man hålla med om, solen sken för fullt. För att inte tala om värmen. Ingen snö på långa vägar, herre vart är detta påväg? Undra om det är så som Ida Lahger säger, att det inte kommer vara någon snö om tio år.. DÅ flyttar jag och mina småttingar till snön.


Idag har iaf varit en bra dag. mysig som alltid. Men jag hade velat gå ut och åka pulka, som jag brukade göra med mina älsklingskusiner på julafton. Får medge att det var ett tag sen >_<'


Som ida, ida olsson, sa så är jag oftast inte den som är avundjuk på vissa saker, men i detta läget känner man sig underlägsen. och jag vet att det är fel att känna så, jag vet inte vad det är med mig. jag brukar inte bry mig. Men det blir bättre, allt blir bättre sen när vi flyttar.


Just nu sitter jag och kollar på min söta ljusslinga jag satt upp. Det är huur gulligt som helst.
Och just nu, är jag lycklig.

49250-57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0