what would u do?

Två positiva saker denna dag;
1: Jag ska träffa min sofia, äntligen, fira chrills idag!
2: 11 månader rökfri idag! wuhu.

Kanske kan ta och plussa på en till grej.
Det är första december idag. Men det är inte på väg med någon snö, så den räknas nog inte ändå.

Det var ju det jag sa, jag visste att det skulle bli sådär. Jag vet inte hur jag ska klara av det, det är bara för mig att klara mig.
eller, skjut mig?

haha, jag klarar inte av att åka med till Trysil. Jag kommer inte kunna hålla ifrån mig spriten -.-. sånt jävla fjanteri. vi får inte ens, på våran fritid däruppe, dricka. för dem kommer tycka att vi inte är bra representanter för Sverige ;p.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad duktig du är Nea :) Det är inte dåligt at ha vart rökfri så länge! ;D

2006-12-01 @ 22:12:36
URL: http://anothersunnyday-.blogspot.com
Postat av: Anonym

höhö. du är inte duktig älskling, du är bäst hundra gånger om.

2006-12-02 @ 11:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0