Tisdag.

All i want for christmas is you.


Sitter hemma hos Lina och djurar. Har haft så kuuuuul idag :D. Rätt längesedan jag och lina var med varandra och bara dampa. har nog kissat på mig ett antal ggr nu (AA). Haha, fyfan.
är så uppe i varv nu, så åsa kom in och sa att folk försöker sova. ojrå ;p.
Menmen, så gåre när man är cp som lina :D.


Idag har jag gjort engelskauppsats på lektionen. skulle argumentera för något samt mot något. valde dödsstraff. först visste jag inte ens om jag var för eller mot. men det märktes ju när jag kom på alla argument (Y). Sedan har jag varit arg som en gnu, klarar bara inte av vissa personer som hela tiden ska vara irriterande så jag vill bryta nacken om den en stund. men hur tokigt skulle inte det vara? :).
Jag försöker att se glad ut och låtsas lyssna snällt, trots att jag leker med mina onda tankar (A). Nerå, så ond är jag inte.
sedan gick jag och lina ner till willys, tog en good påse bullar och hittade en kissluktande gubbe >_< iiih. sen gick vi till bussen, som var.. ja, borta :o. lina blev helt förskräckt, såg nästan ut som "Skriet". haha. Vi gick tillbaka upp till mig för att åka med åsa hem.. hmf.. kom hem till lina, hälsade på emelie som jag inte sett på år och dar :D.

huhu, sen lekte vi på datorn och målade i paint i säkert en timma :O. målade as söta julteckningat ;D. Mat, leka, bullar, tävling i pinball, chips, redo för att hoppa i säng. :D gu så kul vi haft!


Meeeen iaf. imorgon är det lucia och vi ska kolla på luciafirande på agneberg och sedan ska vi kolla film resten av dagen :). rätt lugnt. men lugnet håller inte i sig, jag har ett stooort geografiprov på fredag, som jag kan absolut ingenting om. har hört att det var skitsvårt. kuuuuul. ;(. Har religion och historia redovisande dessutom. bajs. inte gjort nått utav det. förstår inte varför vi får sådana cpiga saker :s..

Undrar om det blir party snart (A) :).

Nej, nu ska jag återgå till tävlingen på pinball med linus, hon slog nyss mitt rekord ;|

kössköss.


<3<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0