STRANGER THAN YOUR SYMPATHY.

 http://www.bitchmakemeasandwich.com/

ÅH JOBBIIIIGT.

yes, vaknade upp i evelinas lägenhet.. blev sur för att hon tjöta som en gnu om att jag var tvungen att gå upp för att jag inte skulle hinna annars. fem minuter senare satt jag i soffan och väntade på att vi skulle gå. vilket vi gjorde efter en halvtimma. haha. sen blev jag sur för att jag glömde kameran, evelina gick tillbaka för att hämta den, men hittade den inte, så jag gick tillbaka och den låg MITT i soffan :s. hon var en sångfågel hela vägen till skolan och jag är inte särskillt GLAD på morgonen.

menmen. imrogon är vi lediga, det är bara att carry on.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU SKA VARA MED MIG IMOROGN, eller ja. senare idag typ. pussiliuskan.

2006-12-06 @ 03:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0