I'll be your shelter.

En känsla av frihet.

Men jag vet att det inte håller länge, för den 9 januari är vi tillbaka till skola. bah.
skön dag idag. Hade fikamys med klassen, skrattade, delade ut julklappar och spelade norsken. Jag fick en jättefin skrivbok :D. Sedan gick vi upp till aulan för att ha avslutningen. bajskul! massa roliga saker, men bäst var ju när Kevin, Bratt, Oskarsson och Martinsson uppträdde som Westlife med The Rose :D. Haha, så jävla värt. Kan ju kanske inte säga att  sången var det bästa,men dom var riktigt sexiga ;).

Nu ligger jag i sängen och tänker på hur gott det är att inte tänka på skolan. Fastän jag ,åste plugga på lovet, det suger elefant. Men många sköna dagar kommer jag sannerligen att ha framför mig. tänkte höra om sofia stumpen slutar skolan snart, så vi kan kika lite på stan kanske.. Sen blire sola och sedan kanske jag hyr nån mysig film och kollar på :).

Snart;
Julafton, woho!
Johanna kommer hit!
Paul fyller 18, ska överraska honom, så säg inget :o
Nyår!! Ulrika kommer hit! Det blir massa party!
Ska träffa min vän, hoppas jag.


Kuul blire.


westlife.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0