Helgen;

Fredag;
Fest hos Chrille, firade att han fyllde på lördagen, hade as trevligt och så. Sen kom matilda, cola och camilla. kul. men jag brydde mig inte mycket. sen tänkte jag att jag skulle se hur hon skulle reagera om jag var trevlig mot henne och så. Det var ju rätt positivt, men hon kollade inte på mig en enda gång :p. Jag bryr mig inte, vill hon inte ens bete sig som en normal människa, så fine.. Förövrigt var det en bra kväll, jag och sofia hade gjort tårta till Chrille. Två snygga tuttar. Jag måste säga att det var historiens snyggaste tårta, yees. Vi ska bli svensextårtbakare. (Y).

Lördag;
Orkade inte mycket, låg mest i sängen. Vi tog inte ens av oss sovkläderna, men fyfan va skönt det var. Vi kollade på one tree hill, the pacifer och åt billys pizza. myyz. Sedan lekte vi med Mine och Felicia, singstar :p. hehe. Sedan kom Lena och Jonny hem och då var det party :P. Förutom att jag tyckte att det var starkt ^^,
Sofia hatade det för att det smakade kaffe :D..

Söndag;
kommer hem, mysigt som inifan. Juligt och as gulligt. Jag städar mitt rum och väntar ivrigt på att Robin ska komma! Saknar verkligen att ha han omkring.. ;(. Sedan kom han (men inte med nån kamera :'() och vi började äta och så :). Han blev också väldigt arg när han fick reda på att leandro hade åkt på stryk dagen innan. Han ville att vi skulle fixa fram personuppgifter och adress, så Robin kunde "snacka" lite med honom. haha, söt. Sedan gick vi in till vardagsrummet och pratade och kollade på Miami Ink :D. Sedan skulle Robin hem och sova, för storebror har ett jobbigt jobb att gå till halv sex på morgonen. stackars.

Men det var iaf skönt som fan att träffa han, för jag saknar han.
men fan ta han att han inte tog med kameran :@ :).

49250-50

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det Robin nea? ;O

2006-12-07 @ 19:45:36
Postat av: Anonym

/Lisa ;p

2006-12-07 @ 19:45:47
Postat av: jag.

jajjemänsan, det är det :). Fast det är typ ett år sen kortet togs :P

2006-12-10 @ 17:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0