bara för att jag älskar sånthär.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"En annan karta, ca 4000 år gammal, är inristad på en berghäll i närheten..." Geografi kurs a+b


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

skärmen


3. Vad var det senaste du såg på tv?

my boss's daughter


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

01.20 (01.11)


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Muse - Time is running out. fast nu kom Mariah carey's  "all i want for christmas is you"


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

när jag gick ifrån skolan, jag tänkte på hur många alvedon jag skulle svälja.


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

läste en massa bloggar ;D.


8. Vad har du på dig?

sockar, shorts och två linnen.


9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

hade kunnat berätta om jag gjorde denna imorse, nu har jag glömt.


10. När skrattade du senast?

När min lilla söta bror kom in och lekte med mig (:


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

hmf, hade tagit en halv evighet att berätta vad, så jag gör det enkelt för er. en MASSA saker.

12. Har du sett nåt konstigt på sistone?

något konstigt? hmf, vettifan, du..


13. Vilken var den senaste filmen du såg?

my boss's daughter


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

OMG, jag hade köpt new york. och en eos 400d!


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
FÖR PINSAMT :D


17. Senaste låten dy lyssnade på?

Another Level - From the heart.


18. Tycker du om att dansa?

yes, när jag är fuller :D


19. George Bush?

pff


20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

yes, manhattan, new york!


21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

"Kolla, hon är här, alla går ner på knä"

(snodde johans, för jag kom inte på nåt bättre )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0