WHERE ARE YOU, MY LOVELY.

Klockan börjar bli sent men jag kan inte gå och lägga mig. Jag sitter och väntar på att marcus ska svara på msn. Han sa att jag skulle ringa honom snart, han skulle bara gå på toa och borsta tänderna. FÖR EN TIMMA SEN. Om han inte är jävligt seg i magen så måste det fan hänt nåt. Paranoida jag sitter och tänker på vad som kan ha hänt. Men så kan jag inte tänka. Han kommer nog snart till datorn. Annars borde han ju ha svarat, eller hur?
Jag blir nervös vaffan.. Men jag vågar inte ringa :S. För jag tänker att hans mamma ska vakna och så. Men sen vill jag ju för att veta vad fan han håller på med...
Gash, detta gör mig tokig..


<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0