So long and goodnight.

Vad ska man säga? Att höra av dig är det bästa jag vet.. Det var som jag trodde. JAG ÄR KÄR.
Vad ska man göra? Du har erövrat mitt hjärta, precis som du gjorde för fem år sen. Shit, att det ändå gått fem år sen vi började snacka. My god, det är som forever ju.. Gosh..
Men det känns bra, det känns bra att ha någon som han i mitt liv. Jag som var så rädd för det, när vi gjorde slut, att kontakten skulle försvinna. Det var ju klart att jag försökte prata lite med han på msn och så. Han verkade ju inte helt överlycklig men.. Sen var det ju faktiskt han som började snacka och säga saker som att han tänker på mig och saknar mig. Redan då satt jag fast igen. Vad ska man göra när man hittar en charmknutte som honom? :) Jag bara ler..
Nu vart det över ett år sedan vi träffades.. Snart är det ett år sen vi gjorde slut första och andra/sista gången. Vilket år.. :/.. Men kompis, det går bra nu. Vi pratar väldigt ofta nu och jag ääär såå käär ;p.
Ska ta och åka upp till han snart, men i helgen kommer min syster till sverige.. Det får man ju inte missa.

Men du är underbar.



skolaskolaskola.
jihoo, känns riktigt kuul. wie, nu är jag tvåaa :D.
kulkul.
Hinner inte skriva mer, ska käka upp mina mackor och spriiiiing hem till IDA :).

kösshaaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0