Jag saknar våran sång.

Yes, mysig helg. Fruktansvärt kul att Johanna kom upp. Har spelat TP, målat brädor, invigt det nya uterummet, busat och pratat om massa hemlisar :p. Dessutom har jag plockat svamp idag med mamma :). Känns som om det kommer ta ett tag innan man får träffa Johanna igen. Jag kan iofs åka ner till danmark och hälsa på henne :). Synd bara att hon har en så pedant rumkompis, haha vi skulle dödat varran :P.

Det går bättre för mamma nu tror jag, hon är inte lika ledsen. Ingegerd har blvit satt på plats och det är skönt.  En sådan hemsk människa borde inte på existera, usch.
Jag längtar redan till den helgen jag får åka ut till stugan igen för det är så skönt där ute. Det är ändå rätt långt kvar tills vi flyttar ut men det ska bli mys :).

Juste Sofia, sängen i mitt lilla hus är lagad! Jag har skruvat åt den så nu kan man röra sig hur mycket man vill! :D.


Yee, nu ska jag spela goldminer :). pusshaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0