snart är jag ute!!

Shit, palla bo här längre :/
hur känns de, när man inte ens FÅR LOV att hjälpa sina vänner?
Och heller inte få vara med dem man vill?
Jag ska skaffa mig ett jobb, så jag kan försörja mig och SEN är jag ute och det kommer bli så jävla skönt att slippa erat jävla tjat!!

Jag längtar tills dagen kommer.


Å du, ThatHurts.



I've made a new friend. :)


Orden ekar och det gör mig ont.
Snälla, säg att det inte är föralltid.
Hjärtlösa ord, men hårda som sten
de bränner sig fast, långt, djupt.
Kom tillbaka.


Life and Death,
Energy and Peace,
If I stopped today it was still worth it.
Even the mistakes I have made
and would have unmade if I could.
The pains that have burned me
and scared my soul, it was worth it.
For having been allowed to walk where I have walked,
which was to Hell on Earth,
Heaven on Earth, back again, into, under, far in between,
through it, in it, and above.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0